Technické parametry

Zde jsou technická data skútru roku výroby 2009 a určeného k prodeji v České republice. Na internetových stránkách prodejců v ČR jsou rozpory v jednotlivých údajích a proto jsou zde uvedeny ty, které naleznete v návodu k použití.

• Katalog v angličtině ke stažení (1,81 MB).

• Katalog v italštině ke stažení (1,26 MB). 

Specifikace Popis
Motor Jednoválcový dvoutakt
Zdvih vrtání 40 x 39,3 mm
Zdvihový objem 49 cm3
Kompresní poměr 12:1 (±0,7)
Předstih zapalování (před horní úvratí) 16° ± 1° při 4 000 ot.min-1
Karburátor Dellorto PHVA17.5
Doporučená zapalovací svíčka CHAMPION RN1C
Maximální rychlost Podle platného předpisu
Maximální délka 1840 mm
Maximální šířka 750 mm
Rozvor 1270 mm
Palivová soustava Směs palivo-olej a karburátor, automatické směšování (s variabilním průtokem podle otáček motoru a otevření škrtící klapky) palivové čerpadlo a podtlakový kohout.
Sání vzduchu Sání vzduchu do skříně motoru.
Mazání Mazání motoru (píst, válec, kliková hřídel, hlavní ložiska) směsí oleje a benzinu.
Chlazení Systém s nuceným kapalinovým oběhem.
Převodovka S automatickým konvertorem s rozevírajícími se řemenicemi a kontrolou kroutícího momentu, řemen "V", automatická odstředivá spojka, jednotka redukce převodu a převodový prostor s chlazením prostřednictvím vzduchu s nuceným oběhem (pouze pro verzi s kapalinovým chlazením).
Nádrž oleje Plastová, objem ~1,6 l (zahrnující rezervu ~0,6 l)
Olej náboje zadního kola Množství: ~75cc
Doplňování nádrže oleje Doplňování nádrže oleje: 0,7 ÷ 1 lt.
Palivová nádrž Plastová, objem 7 l (přibližná hodnota) zahrnující ~ 1,7 l rezervy.
Zavěšení předního kola Převrácená teleskopická vidlice s nosnými trubkami 30mm a tlumičem s duálním efektem.
Odpružení zadního kola S vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem. Kyvná jednotka motoru/rám v součinnosti.
Kola Ráfky z lehké slitiny: ANT 3,00x14" POST 3,50x13"
Přední pneumatika Bezdušová 120/70-14"
Zadní pneumatika Bezdušová 140/60-13"
Výfukový systém Kombinovaná expanzní komora absorbčního typu
Elektronické zapalování Kondenzátorové s mikroprocesorem a zabudovanou vysokonapěťovou cívkou.
Podvozek Zakrytý, dělený, dvojitý kolébkový rám z ocelových trubek a kovových výztuh.
Přední brzda Kotoučová Ø 220 mm, s dvoupístkovým brzdovým třmenem hydraulicky ovládaným pravou páčkou na řídítkách.
Zadní brzda Kotoučová Ø 175 mm, s jednopístkovým brzdovým třmenem hydraulicky ovládaným levou páčkou na řídítkách.
Celková pohotovostní hmotnost 103 kg (95 kg bez náplní)