Technické parametry
Zde jsou technická data skútru roku výroby 2009 a určeného k prodeji v České republice. Na internetových stránkách prodejců v ČR jsou rozpory v jednotlivých údajích a proto jsou zde uvedeny ty, které naleznete v návodu k použití.
• Katalog v angličtině ke stažení (1,81 MB).
• Katalog v italštině ke stažení (1,26 MB).
Specifikace | Popis |
Motor | Jednoválcový dvoutakt |
Zdvih vrtání | 40 x 39,3 mm |
Zdvihový objem | 49 cm3 |
Kompresní poměr | 12:1 (±0,7) |
Předstih zapalování (před horní úvratí) | 16° ± 1° při 4 000 ot.min-1 |
Karburátor Dellorto | PHVA17.5 |
Doporučená zapalovací svíčka | CHAMPION RN1C |
Maximální rychlost | Podle platného předpisu |
Maximální délka | 1840 mm |
Maximální šířka | 750 mm |
Rozvor | 1270 mm |
Palivová soustava | Směs palivo-olej a karburátor, automatické směšování (s variabilním průtokem podle otáček motoru a otevření škrtící klapky) palivové čerpadlo a podtlakový kohout. |
Sání vzduchu | Sání vzduchu do skříně motoru. |
Mazání | Mazání motoru (píst, válec, kliková hřídel, hlavní ložiska) směsí oleje a benzinu. |
Chlazení | Systém s nuceným kapalinovým oběhem. |
Převodovka | S automatickým konvertorem s rozevírajícími se řemenicemi a kontrolou kroutícího momentu, řemen "V", automatická odstředivá spojka, jednotka redukce převodu a převodový prostor s chlazením prostřednictvím vzduchu s nuceným oběhem (pouze pro verzi s kapalinovým chlazením). |
Nádrž oleje | Plastová, objem ~1,6 l (zahrnující rezervu ~0,6 l) |
Olej náboje zadního kola | Množství: ~75cc |
Doplňování nádrže oleje | Doplňování nádrže oleje: 0,7 ÷ 1 lt. |
Palivová nádrž | Plastová, objem 7 l (přibližná hodnota) zahrnující ~ 1,7 l rezervy. |
Zavěšení předního kola | Převrácená teleskopická vidlice s nosnými trubkami 30mm a tlumičem s duálním efektem. |
Odpružení zadního kola | S vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem. Kyvná jednotka motoru/rám v součinnosti. |
Kola | Ráfky z lehké slitiny: ANT 3,00x14" POST 3,50x13" |
Přední pneumatika | Bezdušová 120/70-14" |
Zadní pneumatika | Bezdušová 140/60-13" |
Výfukový systém | Kombinovaná expanzní komora absorbčního typu |
Elektronické zapalování | Kondenzátorové s mikroprocesorem a zabudovanou vysokonapěťovou cívkou. |
Podvozek | Zakrytý, dělený, dvojitý kolébkový rám z ocelových trubek a kovových výztuh. |
Přední brzda | Kotoučová Ø 220 mm, s dvoupístkovým brzdovým třmenem hydraulicky ovládaným pravou páčkou na řídítkách. |
Zadní brzda | Kotoučová Ø 175 mm, s jednopístkovým brzdovým třmenem hydraulicky ovládaným levou páčkou na řídítkách. |
Celková pohotovostní hmotnost | 103 kg (95 kg bez náplní) |